008: Efektywność Managera

Jak zarządzać swoim czasem i co sprawia, że jesteśmy mniej efektywni?

Rozmowy o Zarządzaniu
008: Efektywność Managera
/

Wydaje Ci się, że masz zbyt dużo na głowie? Ciągle masz za mało czasu na swoje menedżerskie obowiązki, pomimo tego, że bardzo dużo pracujesz? Nie masz pomysłu jak poprawić jakość swojej pracy?
Posłuchaj kolejnego odcinka naszego podcastu, a dowiesz się co zmienić, aby lepiej wykorzystywać swój czas.

W tym odcinku

1. Kim jest menedżer?
2. Co przeszkadza w efektywnej pracy menedżerskiej?
3. Jakie są najczęstsze przeszkody w pracy menedżerskiej i jak je zwalczać?

Materiały dodatkowe

Książka Getting Things Done autorstwa Davida Allena
Odcinek podcastu, na temat delegowania
Książka Ekstremalne Przywództwo autorstwa Jocko Willinka
● Książki Kena Blancharda Jednominutowy menedżer i przywództwo oraz Jednominutowy menedżer spotyka małpę
● Książka Zasady Toc autorstwa Yishai Ashlaga
● Podcast Mała Wielka Firma
● Książka Navala Chłopaki z Marsa

Część załączonych powyżej linków do książek to tzw. linki afiliacyjne. Jeśli zrobisz zakupy za pomocą jednego z nich otrzymamy drobne wsparcie od księgarni 🙂

Podobało Ci się? Chcesz być na bieżąco?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *