017: Jak pracować efektywnie mając dużo na głowie? cz.2

Rozmowy o Zarządzaniu
017: Jak pracować efektywnie mając dużo na głowie? cz.2
/

Z poprzedniego odcinka podcastu już wiesz, że robienie wielu rzeczy na raz to droga donikąd. Teraz czas zadać sobie pytanie – co zrobić, żeby szybko i skutecznie pozbyć się nadmiaru zadań?
W tym odcinku opowiadamy o narzędziu, które pomaga skutecznie wyeliminować złą wielozadaniowość.

W tym odcinku

1. Co to jest kanban
2. Dlaczego nie korzystamy z kalendarza
3. Jak wdrożyć kanban – instrukcja krok po kroku
4. Przykładowa tablica kanban
5. Jak pracować z kanbanem

Materiały dodatkowe

Poprzedni odcinek podcastu
Książka Getting Things Done Davida Allena

Część załączonych powyżej linków do książek to tzw. linki afiliacyjne. Jeśli zrobisz zakupy za pomocą jednego z nich otrzymamy drobne wsparcie od księgarni 🙂

Podobało Ci się? Chcesz być na bieżąco?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *